tisdag 14 oktober 2008

Jakten på en mördare,Glamour style.

Jakten går vidare,vem sköt egentligen ned Stephanie Forrester? Brooke leker detektiv,hon misstänker sin bror Storm.Så smart,hon löser fallet som Baker Boys inte kan,vad är fel på den bilden?Antingen är Brooke supersmart(hon är ju kemist,trots allt) eller så är Baker boys otroligt korkade.Jag kan inte bestämma mig för vilket det är.



Storm ser hotfull ut då han listat ut att Brooke misstänker honom.






Skall det här föreställa Brookes förfärade min?Hade min bror skjutit någon hade jag inte stått med halvöppen mun i motljus iallfall.Men hennes kläder var snygga.Nej du Brooke,någon Nancy Drew(Kitty) blir du aldrig.Men å andra sidan är Baker boys knappast några Hardy Boys dem heller.För dem har ännu inte löst fallet som enligt Lt.Baker är lätt som en plätt då "ingen skrämmer La.Forrester".Jasså,varför är skytten på fri fot i såfall?Hmm,bäst att tag en munk till,eller?



Hmmm,den där Bridget ser inte så dum ut,om jag bara kunde lösa ett fall i år så...(Charlie Baker tänker så det knakar)






Vad är det med julen som får folk att minnas dem goda tiderna?Fast dem inte alls var så goda?Sentimentaliet hör julen till,det är ingening vi vill se året runt.
(Honey Bear tänker så det knakar)
Är det detta han funderar på?

Det är nog sant att man inte saknar kossan förens båset är tomt.Eric Forrester verkar tänka detsamma.Jag tycker att Stephanie skall gå vidare,hon är en smart,handlingskraftig kvinna som inte behöver smulorna från Erics bord,men den kärleken,den kärleken....Att hans fru nästan sköts till döds verkar vara gnistan Eric behövde.


Hey Storm,du skall se farlig ut,inte sexig ;)
Grrrrr,Gazzaettan spinner som en katt när hon ser William deVry som Storm Logan.Mer ögongodis,tack.

Inga kommentarer: