måndag 2 juni 2008

Ashley Abbbott!

OK,jag är redo att prata om nytillskottet Ashley Abbott,den mystiska främling som sågs hälla upp en drink och ringa ett samtal till någon i L.A. där familjerna Forrester och Marone bor.Samtalet var väldigt kärvänligt.Ashley är en mystisk kvinna,jag gillar henne!Hennes samtal gick till Rick som först inte kände igen rösten (ok,Brad Bell,manusförfattare,hur många mystiska äldre kvinnor känner Rick Forrester? Egentligen? Det var liiite töntigt)Hon berättade att hon kommer.Sedan dök Ashley upp i L.A. och Rick såg golvad ut.




Ashley utstrålar pondus och hon och Rick osar det förbjudna,ok s.e.x.Lol...
Ashley har kontaktats för att skapa en parfym för Forrester Originals och alla Forresters stog runt ett par flaskor och sniffade för att hitta den rätta doften.Den enda som var emot förslaget var Ridge( jag avhandlar honom i ett annat inlägg,var så säkra..) som inte tyckte att parfymer var rätt för Forrester och att kunderna "blir förvirrade". Om nu namnet Forresters är så berömt och "inarbetat" blir väl inte kunderna förvirrade,eller? Jag hänger inte med i logiken där.Är Forresters berömda eller inte?De får nog tag och bestämma sig snarast annars kam det vara försent.

Ashley och Rick ja..Jag återkommer.

Inga kommentarer: