onsdag 11 juni 2008

Den bästa medicinen..

mot ett brustet hjärta är att gå vidare sägs det.De orden tycks Brooke tagit fasta på,hon är redo för en anda chans med Nick,som precis friat till Taylor,Brookes edsvurna fiende.Nick verkar inte riktigt säker på att det är Taylor han vill ha,han får nog bestämma sig snart för Nick tittade liiiite för länge på Brooke innan Taylor kom in.

På tal om Taylor,hon brukar inte vara den osäkra sorten,men när hon sade till Nick att hon "förstår Brookes typ för hon har jagat hennes man tidigare" blev jag lite arg,Ridge var ett villigt offer,precis som Nick.Varför behöver aldrig männen tag ansvar för sina handligar?Nick verkade han svårt att motstå Brooke.

Stephanie tycker att detta är jättebra,strunta i att hennes son slagit ned en annan människa,bara Brooke försvinner ut deras liv.Jag undrar hur hon skall förklara det här för sin man?Hmmmmm....Hade jag varit i Stephs sits hade jag letat upp Massimo Marone och bokat en jorden runt kryssning hos något flott rederi på obestämd tid och suttit i en solstol och druckit drinkar och skrattat(och någonting mer) och låtit alla hemma i Los Angeles klara sig själva.

Ridge och Brooke ja,av bilden nedan att döma så ser det ut som om det där bröllopet är uppskutet på obestämd framtid.Ridge och Brooke kanske går vidare med andra nu,är Ashley en kadidat om Ridges hjärta? Brooke verkar redan hotat av henne men Ridge och Stephanie tycker redan om henne.Jag gillar Ridge och Ash,skall bli intressant att se hur det utvecklar sig

Inga kommentarer: