torsdag 26 juni 2008

Mordet i Los Angeles



Shady Shane är död! Dagdrivaren som var inblandad i Darlagate(Darla,snyft)och blev betuttad i unga Phoebe Forrester är död.Det blev inget Glamouröst liv för Shane.Men så var han bara en i en periferin också.Ridge som skulle gör allt för att skydda sin dotter men dumpade kroppen ändå, i Santa Monica bay,vid Nicks båt inte minst.Nu har Lt.Baker satts på fallet,och rusat med blåljus till familjen Forrester hem där alla de misstänkta radats upp.Varför vi skall bry oss om Shane är en gåta men om tycker att du har ett svar på så skriv en rad.Ridge och Stephanie är obevekliga i sin hämnd mot Nick,när det var Stephanie själv som såg till att Forresters förlorade sitt företag från första början.Ja varför skall vi bry oss? Vi bryr oss om Nick,Ridge,Stephanie..Vem vi nu håller på, men Shane?

Lt.Baker är besatt av att sätta dit någon i familjen Forrester, vem som helt,som han alltid har varit och nu har han Nick Marone på kroken,det måste smälla högt hos L.A.P.D.Han kanske alltid ser ut såhär när han är nära en arrstering:









(Så här jag ut när jag

ger det onda öga,ser ni?)


Lt.Baker är en av de bättre poliserna i såpaland och då har han inte lyckats lösa ett enda fall hitills.Men han fick till en arrestering(påminn mig igen varför vi skall vara intresserade av den här ploten?) Jo..För att få se Storm Logan såklart.Han är fin, och duktig dessutom.Daralagate går vidare,och jag är säker på att Storm Logan kommer vara den som hjälper till att fixa biffen,undertiden njuter jag av William deVrys talang och skönhet.