torsdag 11 september 2008

Vem lurar vem?

Eric Forrester må verka vara en vek karl men nu har han någonting i rockärmen.Först så börjar Eric strula med Donna och nu vill han ha Forrester Creations tillbaka,och Nick har bara ett krav:Stephanie måste bort!


Eric:Självklart(självisk som alltid,eller är smart?)

Och när affären är i hamn så ringer Eric ett mystiskt samtal,är det till Stephanie han ringer?Eller till nya flamman Donna?















Nej,haken sitter fast!


Eric,Eric,Eric,han lär sig aldrig,och nu verkar han ha tagit ett föryngringspiller för tom.hans frisyr står upp.

Men hur kommer gamla flamman Jackie reagera på det här?Egentligen? Och Stephanie?För inte ingår väl Donna i hennes planer? Stephanie,lyd Gazzettans råd och tänk på dig själv nu och inte på Eric,han tänker nämligen inte på dig ;)











-Vad den här biten satt fast,

jag måste sluta med skräpmat nu.

Nick verkar sitta riktigt i klistret,här sitter han tom fast.Eller försöker han komma på en plan över vad han skall göra nu? Ja inte vet jag,vet du?Skriv gärna en kommentar.
-Monica.
Har du synpunkter,frågor eller bara vill lämna ytterligare feedback?Maila då Gazzettan på:




2 kommentarer:

annen sa...

Den här bloggen håller måttet, trevlig läsning fast jag gillar ju ditt forum bäst. Där känner jag mig hemma!
Men det här är absolut inte dumt det heller, låt mig få lite tid bara!

Monica sa...

Tack Annen för alla snälla ord.Bloggen är för dem som tycker det är krångligt med forum,här skriver dem bara med sitt ID och så är det klart.Den här bloggen är menad som underhållning så kom med förslag bara på vad du vill läsa om annat än roliga recaps och recensioner av avsnitten.